Jeg elsker kun Argentina
نوشته شده توسط : xshufeel2

Messi, som snart vil lede VM i Argentina, er under meget pres. I hjertet af det argentinske folk, Han er håbet om moderlandet at vinde verdensmesterskabet. Fodboldtrøjer Dame Messi's følelser for Argentina er også meget oprigtige.

Når interviewet i Argentina, Messi blev spurgt om muligheden for at spille på vegne af det spanske landslag før. Han svarede: "En af mine venner sagde engang til mig. Hvis jeg spillede til Spanien, Det var ikke længe før VM-mesterskabet. Men det betyder forskellige ting for mig. Jeg har aldrig haft denne ide, At vinde mesterskabet med Argentina er specielt. "

Taler om udsigten til denne VM, Messi fra Argentina udtalte: "Jeg er meget sikker på dette hold. Vi arbejder meget godt, Der er mange dygtige og erfarne spillere. Men Argentina skal komme trin for trin. Jeg ønsker ikke at formidle: Vi vil vinde mesterskabet. Fordi Fodboldtrøje Argentina er det bedste, Disse oplysninger, Fordi Argentina faktisk ikke er det bedste. "





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: